.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معتادان از نوروز امسال ، سفر نكنند

فرمانده پليس‌راه كشور از بكارگيري كيت‌هاي جديد تست اعتياد براي نخستين بار در نوروز امسال خبر داد و گفت: پليس مصمم است در نوروز امسال به شدت با رانندگان معتاد برخورد كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ عليرضا اسماعيلي روز جمعه با اشاره به اين كه طرح نوروزي راهنمايي و رانندگي از پس‌فردا (يكشنبه) در سراسر كشور آغاز مي‌شود افزود: مانور آغاز اين طرح روز شنبه با حضور تمامي دستگاه‌هاي ذيربط برگزار مي‌شود و اجراي اين طرح تا 15 فروردين ماه سال آينده ادامه دارد.

وي با اشاره به خريد كيت‌هاي جديد تست اعتياد گفت: اين كيت‌ها به ميزان لازم خريداري شده و در اختيار گشت‌هاي پليس‌راه و پاسگاه‌ها قرار داده شده است.

فرمانده پليس‌راه كشور تصريح كرد: رانندگان بار و مسافر مشكوك و رانندگان شخصي كه رفتارهاي پرمخاطره داشته باشند مورد آزمايش اعتياد در جاده‌ها قرار مي‌گيرند.

وي گفت:‌ كيت‌هاي جديد خريداري شده بزاقي بوده و ظرف حدود 10 دقيقه مي‌تواند اعتياد رانندگان را به انواع مواد مخدر مشخص كند.

فرمانده پليس‌راه كشور به ايسنا گفت: در صورت مثبت بودن نتيجه تست، خودرو راننده متخلف توقيف و راننده معتاد نيز براي طي مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه بخشي از تصادفات كشور به دليل مصرف مواد مخدر رخ مي‌دهد، تصريح كرد: پليس در نوروز امسال اجازه نمي‌دهد رانندگان بي‌مبالات معتاد، جان مسافران نوروزي را به خطر بيندازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.89 seconds.